czwartek, 25 grudnia 2014

Kilka rad jak być pewną siebie.

Witajcie Kochani!
Mój pierwszy post postanowiłam poświęcić pewności siebie, zdaję sobie z tego sprawę, że prawie  każda z nas ma jakieś kompleksy lub niską samoocenę. Nie powiem, że ja kompleksów nie mam, bo też je mam., gdzieś tam w środku sobie mieszkają. Tylko nauczyłam się, że nie są one najważniejsze. I już się tak nimi nie przejmuję jak kiedyś. Ale wiem, że niektórzy nie potrafią sobie tak po prostu z nimi poradzić  i są na tyle nie pewni siebie, że ich to przerasta. I chcą, żeby to się zmieniło, ale też nie wiedzą jak. Więc przygotowałam kilka rad, które Wam pomogą choć odrobinkę te brak pewności przełamać.

1. Najważniejsze głowa do góry! Pozytywne nastawienie to już praktycznie połowa sukcesu! Zawsze myśl pozytywnie, a wtedy sama się przekonasz,że wszystko może iść po Twojej myśli!

2. Kolejna też bardzo ważna rada to nigdy, ale to nigdy nie porównuj się z innymi ! Przecież, nie każdy jest najlepszy najlepszy we wszystkim, po prostu rób to co potrafisz najlepiej i nie zwracaj uwagi na innych, każdy jest lepszy w innej dziedzinie.I nie miej kompleksów z powodu tego że ktoś wydaje Ci się podkreślam wydaje ładniejszy od Ciebie. Bo to jest totalna bzdura! Każdy jest piękny na swój sposób! I pamiętaj, że w każdej sytuacji jesteś jedyna w swoim rodzaju. Nie ma na świecie drugiej takiej osoby jak Ty! 

3. Nie przejmuj się jeżeli zaliczysz wtopę! Każdemu się to zdarza jesteśmy tylko ludźmi, nikt nie jest idealny. Ja sama pamiętam jak miałam "trudne dni" i kiedyś po lekcji biologii wstałam, a na spodniach na dodatek jasnych..taka wielka czerwona plama. Nie wiedziałabym gdyby nie śmiech osób siedzących za mną. Pewnie sobie wyobrażacie jak ja się wtedy czułam. Fatalnie, tak mi było wstyd. Dobrze, że to była ostatnia lekcja.I pamiętam jak na drugi dzień wstydziłąm się pójść do szkoły, niepotrzebnie bo nikt na drugi już o tym nie wspominał. Patrząc na to teraz...sama się z tego śmieje. :)  Przypomnij sobie  jak kiedyś zaliczyłaś jakąś wpadkę? Teraz nikt o tym nie pamięta! Pewnie wiele razy każdy z nas zaliczy jeszcze jakąś wpadkę, ale nie warto się tym przejmować. Pamiętaj najważniejszy jest dystans do samej siebie! To jest najważniejsze...ja sam się tym kieruje. Jak na razie jest dobrze.

4.Czy Ty też masz tak że jeśli jesteś ze swoją paczką śmiejesz się na głos, głośno rozmawiasz, najzwyczajniej się wygłupiasz? A jeśli jesteś sama...to nagle ta odwaga gdzieś znika? Wydaje mi się że większa połowa z nas tak ma! Więc jak się przełamać? Zdradzę wam taki myk, który mi pomógł, właśnie gdzieś w internecie, może ktoś z Was już go gdzieś czytał :) Na początek wybierz się sama na miasto, najpierw z słuchawkami na uszach,  i teraz najtrudniejsze patrz ludziom prosto w oczy, i nie przejmuj się nimi! Kiedy wreszcie najdzie ten moment, i nie będzie to już sprawiało Ci problemu, wyjdź na miasto sama, tym razem bez słuchawek, dawaj ludziom uśmiech, oni zapewne odwdźęczą  się tym samym ! Niby to nic wielkiego, ale na pewno dzięki temu zyskasz choć odrobinę pewności pewności siebie!

5.Znam parę osób, którym w posiadaniu pewności siebie pomagają ubrania i makijaż. Czytałam o tym i tak to jest fakt! Jeśli założysz to w czym czujesz się dobrze, seksownie, wygodnie i w czym też dobrze wyglądasz, oraz zrobisz lekki makijaż, na pewno będziesz czuć się o niebo lepiej. Kto wie może ktoś ciekawy zwróci na Ciebie uwagę? ;) Tylko broń boże to nie jest tak że musisz wydawać miliony na super ubrania z markowych sklepów, i kosmetyki za kosmiczną cenę.To tak nie działa :) Zakładaj po prostu to co lubisz, w czym czujesz się wygodnie, a  wtedy do sukcesu już całkiem blisko!

6.Jeżeli Twoi znajomi, przyjaciele ciągle narzekają że nie jesteś zbyt pewna siebie, wmawiają Ci że jesteś w czymś słaba,ale i tak nie dasz rady podnieść swojej samooceny, to prawdopodobnie nie jest to odpowiednie towarzystwo dla Ciebie! To coś Ci powiem. Jest na świecie mnóstwo osób, które będą Ci wmawiali, że nie możesz, ze czegoś nie jesteś w stanie zrobić. To ty musisz po prostu się odwrócić i powiedzieć "no to patrz". Jesteś warta prawdziwych przyjaciół którzy Cie kochają taką jaką jesteś i uważają że nie musisz się zmieniać bo oni tak chcą!

Pamiętaj, że ogromny wpływ na to jak jesteś odbierana ma Twoja postawa.  A więc wyprostuj plecy, wypnij pierś, unieś głowę i od razu będziesz inaczej spostrzegana przez innych! A także w swojej podświadomości będziesz czuła się pewniej! ;)




 

1 komentarz: